Pisanje bloga je lahko preprosta zadeva, če veste, kako to narediti in kako z njim zaslužiti. Obstaja le nekaj preprostih pravil in potem samo še vadite. Več, kot boste imeli kilometrine pri pisanju bloga, boljši boste. Na tej povezavi pa lahko preberete, kako se lotiti pisanja bloga na pravilen način, da bo učinkovalo. Predvsem morate biti zanimivi, pisati o tem, kar ljudje hočejo. Vaše besedilo mora biti jasno, s kratkimi stavki in besedami, ki se jih išče. Struktura besedila na internetu pa je posebna in nekoliko drugačna od tiste, ki smo je vajeni v knjigah, časopisih ali v drugih klasičnih medijih. Bolj je podobna televizijskim novicam.
Pisanje bloga se začne s tem, da že na začetku poveste, kaj je bistveno vašega članka. Bralca morate pritegniti že v prvem stavku, pravzaprav že z naslovom. Za to imate zgolj tri sekunde, drugače bo bralec odšel drugam na drugo spletno mesto. Ta čas pa se iz leta v leto manjša. Če je bil ta čas še 10 let nazaj 8 sekund in je danes le 3 sekunde, bo v prihodnosti še padel.
Kakovostno pisanje bloga pomeni, da je vaš jezik čist, jasen, brez slovničnih in stilskih napak, razen če tega niste zmožni in imate svoj stil komuniciranja, ki ga družba sprejme. Vaši bralci se bodo na vaš drugačen jezik navadili in potem ne bodo mogli drugi pisati za vas, sploh ne profesionalci, ker jih vaši bralci ne bodo sprejeli. S tem ni nič narobe, dejansko je to vaša blagovna znamka in učinkuje za vašo nonsupport od katere imate lahko koristi.
Profesionalno pisanje bloga za večja in ugledna podjetja pa je druga zgodba. Če želite postati profesionalen pisec za stranke, ki so ugledna podjetja, je pisanje bloga lahko zahtevna naloga in zahteva več znanja ter tudi več kilometrine. Vaš jezik mora biti bogat, izbran vendar razumljiv za bralca ter pisan na njegovo kožo ter v njegovem jeziku. Izogibajte se velike strokovnosti, razen če ste tako podjetje, kjer je to pomembno.
Pomembna je struktura članka, da je najpomembneje na začetku in potem se poglabljate v samo tematiko, ter vmes pokličete bralca k neki akciji, ki jo želite doseči s člankom. To so lahko nakup, ozaveščanje, prijava na novice in podobno. Kar je pač vaš cilj. Članek naj bo primerno dolg, da se bralec na njem zadrži dlje časa, kar bo pajkom dalo vedeti, da je vaš članek kakovosten. Opremite ga s primernimi slikami in videi. Besedilo pa razdelite na poglavja in podpoglavja.