Email marketing

Ste ustanovitelj/ustanoviteljica podjetja in vam oglaševanje ne prinaša veliko strank? “Zmečete” denar v plakate ob cestah, pa v google oglase, pa vam še vedno ne gre in ne gre?

Filip Pesek na svoji strani Email Marketing, razloži zakaj vam oglaševanje ne uspeva, ali pa uspeva vendar malo.

email-marketing

Izberete si najhitrejšo možnost pri kateri bi hitreje obogatel. Nihče si ne želi obogateti počasi, tu te razumemo. A vendarle, je večina “hitrih” rešitev, slabša ali počasnejša od ostalih. Če si želiš obogateti, z dobrim, zanesljivim načinom, si izberi Email Marketing in si preberi več o njem na zgornji povezavi.

Mogoče ste se pa preveč osredotočili na socialna omrežja in ne dovolj na naš dobri, stari email? Email je najbolj podcenjeno orodje v Sloveniji, s katerim bi lahko organsko, zanesljivo obogateli. Vsak, ki uporablja kako socialno omrežje ga ima, tako, da bi lahko preko njega dosegli veliko ljudi. Če želiš dobre rezultate, morate v Email Marketing vložiti veliko časa. Pri nakupu orodij, ki naj bi vam pomagali pri oglaševanju, se verjetno ozirate na kvaliteto in ceno.

Pri ceni bi moralo biti jasno, da če boste Email Marketing uporabljali pravilno, bo dohodek 10x večji od mesečnega stroška. Zato ni ravno pomembno, če je katero orodje 1€ na mesec cenejše.

Predlagano orodje je AC (Active Campaign).

Zakaj pa vam Filip Pesek predlaga to orodje? Gre se o tem, da si je želel preprosto postavitev, katero AC ima. Naslednjo stvar, ki jo je želel je, da mu ni bilo potrebno zaposliti računalniškega tehnika, ki bi s tem programom upravljal, ampak bi z njim lahko upravljal sam. To lastnost AC ima.  Seveda pa je tretja lastnost tudi pomembna. Program ima napredne nastavitve s katerimi lahko tudi dobiček bolj “napredno” raste.

Če si želiš uspeti, pa te nekaj zavira, se oglasi na zgornji povezavi, kjer imaš tudi spletni seminar.

 

Email marketing
Oceni tole objavo